Odpowiedzialny marketing

Nasze zasady

Wierzymy, że rynek wyrobów nikotynowych powinien podlegać regulacjom prawnym, ale uważamy również, że powinniśmy mieć możliwość odpowiedzialnego informowania o naszych produktach osoby dorosłe.

Nasze działania marketingowe kierujemy wyłącznie do osób powyżej 18-tego roku życia. Co ważne, nie staramy się w żaden sposób wpływać komunikacją na decyzje o podjęciu palenia e-papierosów bądź o zwiększeniu jego częstotliwości.    

Tylko dla dorosłych

Rozumiemy regulacje prawne odnośnie wieku nałożone na przemysł tytoniowy i uważamy, że dostęp do naszych produktów powinny mieć tylko osoby pełnoletnie. Sądzimy, że ważne jest zwracanie uwagi na wiek osób spożywających wyroby tytoniowe oraz zauważamy, że nawet małe rzeczy, typu sprawdzenie dowodu przed zakupem, mogą pomóc w ograniczaniu dostępu do wyrobów tytoniowych dzieciom i młodzieży.

Tylko rzetelne i uczciwe informacje

Nasze materiały reklamowe oraz promocyjne ilustrują i opisują nasze produkty w sposób rzetelny i uczciwy, tak aby nie wprowadzać konsumentów w błąd.

Nie sugerujemy, że palenie e-papierosów jest czymś zdrowym oraz że korzystanie z nich zwiększa w jakiś sposób atrakcyjność społeczną czy towarzyską.