Odpowiedzialność społeczna

Nasze wartości

Pasja i doświadczenie

Wspóracujemy z ekspertami z pasją, dlatego mamy pewność, że nasze produkty cechuje najwyższa jakość.

Innowacyjność i przedsiębiorczość

Wprowadzamy innowacyjne rozwiązania, nasze produkty są wytwarzane w fabryce która w 95% jest zautomatyzowana.

Odwaga i zwinność

Nie boimy się działania i stale testujemy nowe możliwości, aby dostarczyć jeszcze bezpieczniejsze produkty.

Odpowiedzialny marketing

Nie ma wątpliwości, że produkty tytoniowe powinny być przedmiotem ścisłej regulacji i kontroli. Uważamy, że przepisy nadal powinny zniechęcać ludzi do rozpoczynania palenia i zachęcać ich do jego rzucenia. Jesteśmy jednak świadomi, że miliony mężczyzn i kobiet wciąż będą palić. Powinni oni mieć możliwość wyboru produktów o obniżonej szkodliwości. Dlatego prowadzimy odpowiedzialny marketing, którego podstawowym założeniem jest kierowanie informacji wyłącznie do dorosłych osób palących papierosy bądź e-papierosy. Nie staramy się wpływać na decyzje odnośnie palenia. Nie nawiązujemy również dialogu z osobami poniżej 18 roku życia.

Dowiedz się więcej

Nasze standardy bezpieczeństwa

Jesteśmy międzynarodową firmą i docieramy do setek tysięcy konsumentów, dlatego kładziemy ogromny nacisk na bezpieczeństwo produktów.

Nasze buteleczki zawierają trójkąty ostrzegawcze szczególnie ważne dla osób niewidomych oraz nasadki z funkcją zabezpieczenia przed dziećmi. Aby otworzyć płyn do e-papierosa, należy nacisnąć i przekręcić nakrętkę.

Ponadto buteleczki zawierają plastikowy pierścień uszczelniający, który pęka po pierwszym otwarciu. W ten sposób informuje czy produkt był wcześniej otwierany. 

Regulacje prawne

Dyrektywa w sprawie wyrobów tytoniowych (2014/40/UE)